11.E AUGUSTI-NU BLIR DET INGEN JUL

God morgon. I dag regnar det både utomhus o inomhus. Vi har ringt en plåtslagare som kanske hinner den här veckan. Ja vi får väl bo i en regnskog så länge.
 Jag är så trött på byggarna just nu så om jag ser vår BUGGARE BOB  tror jag att jag kommer o slå i hjäl honom. Det kan väl inte vara kriminelt när jag gör världen en känst och vi blir av med en otygli byggare. Han har gjort så mycket fel med vår bygge så jag kan nästan skriva en bok. Och vad gör karln när allt går åt skogen ? Han åker på semester.PERFEKT...
  I alla fall hjälper det inte o klaga . Det är bara o lösa problemen nä de kommer och så länge huset inte exploderar är det väl inte så farligt. Eller hur ?
  Men vad är allvarligt är att i år kommer inte vi få några julklappar. Rudolf ligger nu i mannens mage så tomten har ingen som kan tra släden. Och dyr var  denna renkött , hela 600 kr kg.  Jag förstår inte hur han kan äa det. Den smakar äkligt o luktar ännu värre..
 Det var några som gissade rätt . Vad duktiga ni var.

JULFÖRSTÖRAREN



Nu ska jag fixa lite frukost och sen får vi se. Det kanske blir lite mer bloggande.

Kram Kadri
f - p'

japp :-)

gör du idah?

thakock

Ja byggarna brukar sticka på semester för och slippa skiten dom ställt till med!

Hur e det annars me dej idag?