18:E AUGUSTI SLAVEN HAR GÅTT

Morgon till er. I går han jag inte så mycket. Ber om ursäkt för det. Första skoldagen  ni vet. Nej, det är inte jag som har börjat skolan, det är Carmen Ly och det är nästan värre tycker jag. Hon har varit så uppspelt om massa saker. Vem som sitter var, vem är kompis med vem, varför har vi jumpa 2 gånger, han o hon sa det  ???... Ja, ni förstår vad jag menar. Hon börjar bli en liten fjortis tror jag....
 Men nu sa hon att hon ska slava vidare och har gått till skolan. Jag tror stackaren fick på sig en hel hink med regn för det började regna precis. Ja, hon klagar väl över det när hon kommer hem. Mamma är det så mycket begärt att du åtminstone kan ha det regnfritt när jag går till skolan ?
 Här bjuder jag på en morgonbild på slaven..



Det är så synd om henne för hennes pens var skrynkliga. HM ? Det är bara början.. Vad ska jag få höra om ett par år när det är smin, killar och mode som gäller . Jag tror jag flytar till Sibirien. Någon som följer med ? Där är det inte så mycket smink o mode att välja på...
  Ska nu fixa minstingarna.
 Vi hörs lite senare.
  Kram Kadri