22:A AUGUSTI- NU ÄR DET FATTIGT

God morgon till er i rikedom. I vårat hus är det fattigt nu. Vi har ingenting hemma. Inget bröd, ingen smör, ingen mjölk ja i stort sett är allt slut.Det är bara MANNEN och barnen kvar och de är väl inte ätbara. Barnen är dessutom så magra så det är inget o ha. Så efter loppisar blir det en storhandling av mat. Jag måste skaffa ett lås till kylskåpet och jag ska bara ha nyckeln. I bland känns det som jag driver en drive in verksamhet. alla springer in, vill ha mat och sen springer de ut igen.
 I bland hinner jag inte ens lägga maten i kyskåpet innan den är slut. Och det konstiga är att det inte syns på barnen att de äter så mycket. Det måste vara MANNEN som smygäter på nätterna. Eller då har han en annan familj han släpar maten till. Det måste jag kolla upp.
 Nu ska jag klä hela flocket och få MANNEN o ta på något annat än jobba t-tröja.
 Önskar er en trevlig lördag och vi hörs senare, men nu är det loppisar som gäller.
 Kram Kadri



ellinor

svar: hehe OKII :)

jennie

Tack så mycket ! :)

teddy

hihih vi har det också magert hemma och mannen är ju inte så ätbar heller.

Önskar er en fin fin helg och köp något gott :)

ida & rosa

så lite så! och gud så söta barn :D

allt bra?

Anja

Svar:

Ok, vad bra och billigt :)

Cat

Hahaha!! "barnen är så magra så de är inget att ha" =P

Det är så träligt när man inte har nåt hemma. Riktigt jobbigt.



Sv: Semester skulle jag definitivt behöva. O kanske slippa sambon ett tag. Fast...det är hans lägenhet, så det är jag som får sticka..=/

thakock

haha, okei. Ja, glasen e verkligen fina får se om man hittar dom! =D

Ida

Ja Nathalie har också fruktansvärt vassa tänder och bitas är hon en höjdare på ^^