25:E AUGUSTI / GÅRDAGENS

God morgon.
 Jag ska först berätta om vår dag i går för det har jag inte hunnit med.
 Efter BVC handlade vi lite mat och åkte hem. Mannen började måla och jag skulle klippa gräs, men det blev inte av.Jag är lat helt enkelt... hahaha
  Mannen var duktig o började måla, men jag han inte börja klippa för det var så mycket annat som kom emellan. Först skulle jag ta hand om barnen, sen lägga köttet i marinad och börja med salladen och samtidigt röja lite. Mitt i allt dök Jennie upp med sin dotter. Det var en riktig kaos ett tag. Men det är väl som vanligt i vårat hus.
 Så gick dagen snabt o klockan tio åkte Jennie hem. Barnen ville inte sluta o pyssla innan.
 När jag  kom till vardagsrummet hade mannen tänd massa ljus o tagit fram filmen igen. Såg riktigt romantiskt ut faktist. Jag tänkte o fråga om han ska fria, men jag kom ju på att vi är redan gifta. Attans också.
 Vi hade redan kollat på filmen en gång på förmidagen. Då satt vi o kollade på filmen andra gången. Klockan ett gick vi o la oss dödströtta, men det var värt det. Filmen var så himla riktigt bra. Jag förstår varför det är miljoner människor som har läst hans böcker.
  Nu är alla vakna och Carmen Ly  ska gå till skolan. I dag är det föräldramöte. Får se hur det går. Jag kommer väl få massa elaka blickar på mig när vi vill veta varför saker inte fungerar. Det verkar alltid vara bara vår familj som tycker att man ska ha regler i skolan. De andra säger sällan något. Förra föräldramöte gick vi inte dit för det var ingen idee.
 Det ska också pratas om kommunens snålhet, men det tar jag senare för nu måste jag kasta ut Carmen Ly annars blir hon för senad.
 Och glöm inte den goda nyheten i dag. DET ÄR LÖN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan dagen bli bättre ? Det tror jag inte.
 Vad ska ni handla för speciellt den här månaden ?

KLOCKAN NIO I GÅR KVÄLL.