26:E AUGUSTI / GÅRDAGENS IGEN

God morgon. Känner att jag har latat mig och inte hunnit o blogga så vi får ta en gårdagens igen. Som ni vet var vi på föräldramötet, men som vanligt blev jag så arg så jag kunde inte sluta prata om mötet.  Jag tar det i en separat inlägg senare och jag skulle vara tacksam om ni kan säga vad ni tycker. Det är alltid bra o frå lite andras synpunkter.
 Men innan mötet hade vi det trevligt i Marieberg. Vi gick runt o fyndade lite. Barnen fick en stor häst och lite kläder.Hästen blev en stor favorit.Jessica blev så glad så hon såg ut som hennes ögon skulle håppa ut.
 Vi fikade på ESPRESSO HOUSE(bratz varning igen) och åt muffins och drack chai latte, min favorit. 

Om drickan kostar 12 kr och jag ska köpa 2 stycken vad kostar det då ?


Vist är hon söt i sin stickade poncho.



CARMEN LY frågade  : Finns det nån regel hur man ska äta muffins ?
MANNEN: Ja, man ska börja från vänster sida och äta upp o ner, hålla lillfingret upp och samtidigt hoppa på ett ben.




Nu har jag tröttnat o sitta här. Nu vill jag SHOPPA !!



 Efter vi hade handlat mat passade vi på och äta på Mc Donalds för vi viste ju inte hur länge mötet skulle ta. Och tur var det för vi var  hemma  klockan åtta. Men jag var då hungrig igen så det blev lite sallad då för mig. Jag hittar ju aldrig något o äta på Mc Donalds så det är mest för barnen man åker dit.

Nu ramlar det.....



...ups nu är drickan på golvet. Såg pappa ?


Resten av kvällen lekte barnen och mannen tittade på heliga SPEEDWAY. Vi gick o la oss redan vid elva tiden  för att prata lite om allt möjligt. Nu är mannen borta i tre dagar . För se om jag klarar mig själv. Vad tror ni ?

attis

Jag kan hjälpa dej sen om du vill. Är på väg till jobbet nu så jag är lite stressad.

Kramis

angelica

sv: ja okej!:) nej inte mkt.

mindy

Då får jag hoppas att det blir en sån för din del med i dag.Söta bilder på dina barn..Ha en skön onsdag..

teSz

sv: hehe jadå det gjorde jag, dock ockuperade två av mina hundar sängen imorse, så de blev lite mindre sömn :P



hoppas du sovit gott du med! eller ni med :)