2:A AUGUSTI

God morgon till er. I går han jag inte ens med hälften och jag kom till sängen klockan ett. Behöver jag förklara att jag är trött ? Knappast.
 Har nu lagt ut lite annonser här. Får se om det finns intresse . Första gången jag lägger ut saker här. Får ta saker till loppis eller lägga ut på blocket annars. Har massor kvar o sälja. När man ska flytta eller storstäda då uptäcker man verkligen hur mycket man har samlat på sig. Och vem har köpt allt det där ? Jag skyller på MANNEN...
 Måste nu börja jobba för det har jag helt gjömt bort med flytten.

BILDER FRÅN IGÅR. Barnen älskade verkligen den tomma rummet och samlade ihåp alla kuddar de kunde  hitta. Jag tror de lekte med kuddarna över 3 timmar. Vem sa att barnen behövde leksaker ?





Sara

Sv: hehe så lite så=)

CHRJ

sv: Tacktack! Hoppas du får en toppendag! =)

Emma

skicka allt i ett mejl så lägger jag ut det senare =)



___



Hejhej!

hur är det idag? allt bra? =)

Idag kommer jag inte att blogga så mycket

för jag ska åka till en vän och bleka håret

och sedan åka och bowla. Hoppas du vill fortsätta

prata med mig. Det skulle vara roligt =)



Ha en bra dag!



Emma

Isabel

Det där ser ju bara för mysigt ut, så många ggr som jag själv velat samla ihop kuddar i ett tomt rum och bara vara :)