ÄLSKLING, ÄLSKLING PANIK

Mannen ropar från vardagsrummet:ÄLSKLING PANIK, PANIK. SKYNDA DIG.
Jag springer som en dåre och tror att det har hänt något med barnen. Väl framme i vardagsrummet hittar jag mannen som står på tårna och är stel som en staty.
JAG: Men vad är det ?
MANNEN: Det är KISS !!!!
JAG suckar: Kiss ? Du skriker för lite kiss.
MANNEN: PAPPER fort, PAPPEEEER
JAG: Men vad är det ?
MANNEN: Jessica har ingen blöja på sig och har kissat på golvet. Du måste torka upp det.
JAG: Jisses . Och jag trodde barnen hade dött
MANNEN: Det här är värre. MYCKET VÄRRE.
Jag tar då närmaste trasan.Torkar upp på golvet och räddar honom med några våtservetter. Tar en ny blöja på Jessica.
MANNEN  sätter sig på soffan och pustar ut. Krisen är över och han kan börja titta på TV.


ps
Det var jobbigt
mannen
Emma

Va bra:)

det är bra med mig tack :)



Vad tycker du om bilderna jag har fotograferat på BlondinBella? Tyck till i bloggen min nu:)

Emma

Du skriver ett inlägg och länkar mig, sedan lägger till mig i "länkar" i navigatorn :)



Om du inte redan har gjort de; Vad tycker du om bilderna jag har fotograferat på BlondinBella? Tyck till i bloggen min nu:)

Emma

hihi det räcker om du bara länkar mig också :) inge tvång!



tack!

Anonym

hahaha..du skriver så härligt..

Hoppas allt är bra med er och att ni får en härlig helg

kramisar