BRÖLLOP

Carmen Ly kommmer hem från skolan alldeles för sent.

JAG: Vart har du varit ?
CARMEN LY: På fotbollsplanet.
JAG: O vad gjorde du där ?
CARMEN LY: Vi hade bröllop.
JAG: Ahah ?
CARMEN LY: Ja, jag gifte mig med David. Hanna kastade löv på mig och sen pussades vi.
JAG: AHAH?
CARMEN LY: Ja vi gifte oss liksom.
JAG: Men grattis då. Vart ska ni bo nånstans då ?
CARMEN LY suckar: Men Kadri det är ju liksom på lossas....jag ska ju bo här så klart. Fattar du ingenting. Jag är ju mindeåring.
JAG: Minderårig ?
CARMEN LY: Ja, jag är inte gammal som du.
JAG: Tack för det
CARMEN LY: Förlåt , förlåt, förlåt
JAG: Är han snygg då ?
CARMEN LY rullar med ögonen o suckar: Ja
JAG: Snyggare än pappa ?
CARMEN LY : Men pappa är ju jätte gammal.
MANNEN: Det är vist någon som vill inte ha lördagsgodis....
Em

Haha! Härlig konversation :D Jag gifte mig flera gånger som liten, mycket romantiskt ;)



Sv;

Oh, det visste jag inte! Hur länge gick du på SFI? :)

Han kan pyttelite svenska - han kan typ göra sig förstådd i mataffärer och konversera lite med min pappa som inte snackar engeska. Men han lär sig snabbt, så det ska nog gå bra :)



ellinor

svar: varsågod:D

teddy

hahaha sicken liten going :) Tänk att få löv över sig när man stiger ut från kyrkan ... det var ju något nytt!!! Kanske prova det på lördag när vi ska på bröllop :)

Semestern var helt underbar men det ska bli skönt att få plugga fördigt sista terminen nu.

ska ni hitta på något spännande i helgen?

kramis

Sara

Sv: tack kära du=) de va roligt o höra:D

Angelica - fyrbarnsmamman

Nä det är inget brytet eller infekterat. I alla fall inte vad jag kan se så jag kommer avvakta ett tag och se om den läker av sig själv