DAGENS HOROSKOP

Dages: DET ÄR OUNDVIKLIGT ATT DET INTRÄFFAR NÅT PÅ HEMMAPLAN I DAG. DU KAN FÅ OVÄNTAT BESÖK. VAR BEREDD.
 Väntar med spänning ! Oväntat besök ? Tänk om kungen kommer...



HUR GICK DET I GÅR ? I går sa mannen att jag hade misslyckats. Inte var jag snällare mot honom inte, jag jobbade, jag motionerade inte. Men jag umgicks med barnen. Lite svårt o inte göra det. De bor ju här.
 Jahah så gårdagens STÄMDE inte. Får se om kungen kommer i dag.
f - p'

Okaj :D

Emma

nä inte direkt =/

thakock

Sv: jo, det är bra. Är faktiskt rastlös så mitt horoskop stämde bra! =)

anna

mitt horoskop stämde inte som tur är..(Lejonet)



Ja shopping är alltid kul! =)Speciellt nör man fyndar ordentligt! =)

Ida

ja det var det :-) får hoppas att man vinner då :-)

Isabel

Bäst att ha Gevalia hemma :)

tarja

Min stämde inte idag. Det var för mkt personal så jag hem...

tarja

Jag är kräfta