DAGENS HOROSKOP

DAGENS: DET ÄR FULLT AV AKTIVITETER RUNT OMKRING DIG, MEN DU BEHÖVER ÄNDÅ FÅ EN LUGN STUND ÖVER FÖR DIG SJÄLV.

Vänta nu... Hörde ni det ? Ja, det är jag som skrattar.
En lugn stund för mig själv  HAHAHA.. när då ? Om jag skickar mannen till jobbet och packar barnen med då kanske, men det är väl inte troligt. Och jag har inte så  stor resväska heller för att få plats med 3 ungar inuti.
Så jag kan säga direkt att DAGENS HOROSKOP kommer inte o stämma.



IGÅR: Det kom inga kungligheter. Det är väl som thakock sa att de har för fullt upp med bröllops planer. Då har de väl inte tid o komma o dricka kaffe hos lilla mig... Men annars skulle de säkert ha kommit....

thakock

hihi, ja klart dom hade kommit annars!

Becka

Well, så farligt är det inte, jag är bara trött... :p Det har ingen sött av, haha! ;)

d e n i s e

åh jag älskar folk som lägger ut horoskop. läser de hela tiden! :D

Emmeli

Åh vad kul att du lägger ut horoskop:) Ska absolut läsa det:) Kram

thakock

sv: hehe okej =D

Tarja

Vad sjhukt, jag är kräftan och jag sökte två nya jobb igår. Så less på mitt jobb...