DAGENS HOROSKOP

DAGENS: FOLK HAR FÖR LÄTT ATT SE DYSTERT PÅ TILLVARON NU. INGEN ÄR PÅ NÅGOT VIDARE HUMÖR. JOBBA PÅ EGEN HAND.

Stämmer ju. Jag tog på mig klownnäsan och tomtedräkten på Tessy och gick o spred lite lycka.
Vet dock inte om Veronica blev gladare. Hon som väntar så att bebisen ska komma.

Cat

Men whaat? =O Det är ju sjukt.. =/ Förstår om ni är trötta på bilen alltså. Inte skoj när det strular sådär. Lider med er.. =/

Anonym

Hallå där!

Jo då det piggar ju alltid upp att träffa er, så lite gladare blev jag.Men jag missade att du hade clownnäsa på dig. Ja jag väntar men Erica väntar ännu mera hon har gett upp och säger att hon kommer se ut så resten av livet.Jag har ju aldrig hört att det hänt så jag är inte såå orolig.Men jag är ju nyfiken på hur bebisen ser ut ju men hon är nog lika söt som sin mormor hihi.Ha det så bra så hörs vi.Kram Veronica