DAGENS HOROSKOP

DAGENS: DU FÖRSTÅR DIG INTE PÅ NÄRSTÅENDE. ENA STUNDEN VILL DE HA MER SVÄNGRUM, NÄSTA KLÄNGER DE SIG FAST.

HM ?? Vad menas med det då ? Ingen som har förvandlats till aba och klätrar och klänger på mig i dag i alla fall. Men vi får väl se dagen ä inte över ännu.



Och eftersom jag han inte i går då kommer det en gårdagens också.

DU ÄR PÅ GOTT HUMÖR I DAG(läs:igår).NYA MÖJLIGHETER DYKER OCKSÅ UPP FÖR DIG NU. VISA ANDRA VAD DU KAN.

Jag vet inte om jag var så glad i går. Bebisen har inte sovit mera än 5 minuter de senaste dagarma på dagtis  så all tid har gått åt hennes . Nya möjligheten ? Vart då ? Då har jag missat något. Har jag missat min lottovinst. Eller blev stadsminister plats ledig och de erbjöd det till mig ? Attans också att jag alltid missar såna snabba erbjudanden.Det var dumt av mig.
Visa andra vad du kan ? Ja, vad kan jag ? Det är inte så mycket så det gick snabt o visa upp det.
 


Så hur gíck det för er då ?
Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Tradera har ajg tittat, men fanns inte i min storlek.

Och på statium är dom inte billiga, väntar på att det ska bli rea på dom, då ska jag köpa dom :D



Kraam

H

Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Naaajs:D

Men ja det är en bit att åka dit härifrån ;D haha..

Får väl kolla på kupolen imorgon om dom har rea där, om dom ens har stadium ;D annars såfår jag väl gå på stan och titta ;D



Kraam

H