DAGENS HOROSKOP

Jag vet att jag har inte haft dagens horoskop nu ett tag, men ``kändislivet``har tagit all tid.

DAGENS: DU KAN VARA SOM BESATT AV EN IDE. PROBLEMET MED DET ÄR ATT DU BLIR LITE FÖR PÅSTRIDIG: TA DET LUGNT !
 Ja jag vill ha en jordgobbs muffins, vill ha en jordgobbs muffins, muffins, muffins.... ja ni ser hur skadligt det är.
GE HIT MIN MUFFINS !!!!
 Så är det o vara sockerberoende. Det är faktist en riktig sjukdom...
teSz

Sv; absolut :)



vad gör du idag då?

jennifer

hah okej, var det jobbigt och städa upp det sen då;P?

jjessicab

Jo, jag bor i Kiruna. Sveriges största stad (till ytan faktiskt).

Här går renar på gatorna och samerna har sina dräkter på sig. Inte. :D

Anonym

sv: Haha jaså, hoppas du tar det nu då :D

- | | Carro | | -

Jo får väl skriva lite om mig själv då..vad du/ni nu vill veta ^^ (?) Fin blogg ;)