DET ÄR FARLIGT O BADA

Vi har badat våra barn nästan hela deras korta liv. Men jag har upptäkt att det kan vara farligt. Det minskar tydligen deras hjärnkapacitet.
 I dag ville Carmen Ly duscha med mig. Och in i duschen frågar hon plötsligt: ``Ska man inte tvätta sig innan man duschar ??``
 Jag bara såg det framför mig hur man först går o badar o tvättar sig och sen går o duschar.
 Jag frågade så klart vad hon menar och vad ska man göra i duschen annars. Då svarade hon att man ska raka sig i duschen, men hon får ju inte raka sig så det var väl lite onödigt o  duscha.
 Jahah. Varm vatten i badkaret har vist kokat hennes hjärna lite för mycket. I går hade hon inga väggar i sitt rum och i dag ska man tvätta sig innan man duschar. Det blir bara bättre o bättre.
Anonym

Sara

Sv: hehe ne men jag läser kurser inför universitetet.

Ja jag funderar på de:D

Anna

Fniss...



Okej, kanske inte är så kul att visa upp nåt som man inte är så nöjd med..



Så ni bygger, vadå? Kanske står här nån stans i bloggen men jag har inte hunnit kolla!=)



Allt väl i värmen annars? kram

Anna

Leksand sommarland var riktigt skoj! Tur med vädret hade vi också! =) Har ni vart där nån gång? Om inte så kan jag varmt rekomendera det stället! =)

Anna

Näe va tråkigt! det tycker jag att ni ska göra! Dom ska väl tamejtusan göra det dom får betalt för och så att ni blir nöjda dessutom!



Ja kul var det där! =) kram