DÖD FLYGA I MATEN

Skulle just börja äta mat och var färdig o  ta första tugget när jag ser en stor flyga i maten. Den hade troligen dött i saltskålet och jag hade saltat maten med en död flyga. Tror ni att jag tappade matlusten ? Ja, det gjorde jag. Jag som hade lagat så god mat..

Emelie

Emelie

Tack så mycket för dina tipps.

De är bra med tipps och råd eftersom de är första för mej. Och som sagt de är svårt att fylla i en förlossningsplan tycker jag. Jag vet inte vad som passar mej. Men jag vill ha så lite smärtlindring som möjligt. Så som jag känner nu iaf.

Kram Emelie

Emelie

Precis. Jo, jag fick en förlossningsplan av barnmorskan nu på de sista besöket så jag skulle fylla i den då.

Ska väl ta och göra de nu hade jag tänkt.



Nej, kände inte för nån onödig shopping idag. Va inte på humör. Jag som älskar att shoppa annars. Men inte i dag.

Så där sparade jag in lite pengar. =)

D E L L A

Tack för din röst, allt väl? :)