EN PUSS ÄLSLING ?

Mannen hade frågat hela kvällen om jag kommer o klippa gräset. Och när vi skulle lägga oss halv ett trodde jag att jag skulle få lugn o rå i detta ämne, men ikke.

MANNEN: Hinner du klippa gräset i morgon ?
JAG:Men jag har ju redan sagt ja 300 gånger.
MANNEN: Nej, bara 299 gånger. Så kommer du hinna klippa gräset imorgon ?
JAG: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA(måttligt irriterad)
MANNEN: Jag bara kållar. Du vet att annars får du flytta.
Jag: O vad rädd jag blir.
MANNEN: Jag vet. Puss ?
JAG: NEJ
MANNEN: Men en puss måste jg väl få. Jag som har varit så snäll.
JAG: NEJ
MANNEN. EN PUSS annars kommer hundarna
JAG: OK OK OK OK (panikslaget) PUSS. Är vuven nöjd nu ?
MANNEN: Vuv,Vuv.....

thakock

Ni e såå söta! Äkta kärlek det! =)

Isabel

Haha, så fina ni är :)

Isabel

SV: Hoppas ni slipper vänta lika länge som jag. Det var riktigt jobbigt. Varför ska ni dit förresten?

Rebecca

Sv. Aa de ska bli skoj =)

Hoppas du får klippt gräset :)

Isabel

SV: Ursäkta min okunnighet, men vad innebär det att vara född med säte? Hur gammal är Jessyca?

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Eller hur :D

Anonym

hahah konversationen =P