GRATTIS TILL BEBISEN !!!!!!

Jag vet att det är meningslöst o prata om folk som ni inte känner. Sånt är ju bara intressant för oss som känner henne, men jag måste bara. Vårt kompis Veronica har blivit mormor i går till en liten tjej på 51 cm och 3275 gramm. Lilla prinsessan ska heta Emelia. 
 Det tar lång tid innan jag blir mormor. Carmen Ly är ju bara 8 år och minstingarna är ju bara 2 år och 7 månader. Så några år får jag väl vänta. Fast jag längtar så. Om mina döttrar skulle bara veta vad som väntar de skulle de aldrig skaffa barn. Jag kommer o kidnappa barnen och vara barnvakt hela tiden. De kommer o ha tur om de ens ser bebisen i bland. Ja om jag är snäll då får de kanske till o me ta hem barnen då och då.. hahaha jag längtar..
Att bli mormor måste vara något speciellt. Man får så mycket glädje av barnbarnet och får köpa allt det där gulliga, men slipper den stora ansvaret, koliken och allt annat som kanske kan kännas jobbigt i bland.
 Fast jag älskar ju barn och kan tänka mig ha 30 stycken, men mannen vägrar. Ja, jag får väl nöja mig med mina 3 så länge.

Carmen Ly börjar 2:an i dag så det dröjer nog innan jag blir mormor.

ps.
Det räcker med fyra tjejer i huset. Om hon kan garantera en pojke så kanske men det kan hon inte. Å andra sidan så har jag inget att säga till om i den frågan heller så jag gillar läget och lider i det tysta
mannen

tarja

Åh, tvåan vad spännande...



Sv: min lilla dam var helt försjunken i Pippi ett tag. Hon har en massa Pippigrejer men nu har hon börjat intressera sig mer för Ronja, My little Pony och andra saker...

Emma

ja , då får du gratta henne från mig:) Ja, barn är juvliga..Hoppas Carmen ly får en bra skolstart diag.

kram

Emma

ja , då får du gratta henne från mig:) Ja, barn är juvliga..Hoppas Carmen ly får en bra skolstart diag.

kram

Tarja

Sv: tro mig, det har jag oxå vart på väg att göra...

Emma

hehe ok, ja de gillar ju och ligga som en boll..dom har ju gjort de i 9 månader:P

Vad ska du göra till lunch idag?

kram

Camilla

Hejsan tjejen!

Hoppas det går bra för Carmen Ly i den nya sklólan och att det inte finns några elaka mobbare där!



Jag håller iallafall tummarna för det!



Mina barn har sommarlov en vecka till :)



Den vita hunden är min den andra är Atlas och det är grannens hund!



Ska ut med dom nu så jag kommer tillbaka lite senare..



Kram kram på er.. Camilla

Beatrice

Läs, kommentera & Följ min blogg via lovin :) då följer jag din :)

Anonym

Tackar tackar.Hon är sååå söt och liten.Vad fort man glömmer hur små dom är.nu är dom hemma och det är skönt.Det var lite dramatiskt då hon föddes hon hade navelsträngen 2 varv runt halsen .Men som tur var gick det bra .Men dom fick sova kvar där en natt.Ni får väl titta förbi när ni är ute och åker.Ha det så bra kram Veronica