HELGENS LOPPISFYND DEL.2

HÄR KOMMER LITE TILL KLÄDER JAG HAR KÖPT TILL BARNEN.

TUNIKA, LINDEX, 5 KR
TUNIKA, BABY DB, 5 KR



BYXOR,  H & M , 5 KR
LITEN GULLIG SJAL MED ÄNGLAR PÅ , 5 KR
CA 40 PAR STRUMPOR, BLAND ANNAT BAMSE, HELLO KITTY O PIPPI ALLA IHOP 20 KR



2 KLÄNNINGAR, LINDEX, 5 KR STYCK



GUL KJOL, NOW ON, 15 KR
JEANS KJOL, KAPPAHL, 15 KR



NY KLÄNNING, H & M , 30 KR


thakock

sv: ja det är skrämmande.



okei, får fundera på om jag ska köpa lampan ändå =D

Music Brings out the Best in You

va söta :D

Förvirrade Morsan

klart man säger grattis!=)

elena

Ja det är typ det bästa som fins :)

Erika

oj, vilka fynd!



Sv: tack så mycket! :p

inga speciella om du frågar mig men alltid kul att höra. kramar

Egoinas mamma

Men oj då! Vilka KLIPP du har gjort! Vad roligt! :D

Gun

Vilka fina kläder! Jag har ett barnbarn som är tre och en halv månad så jag köper massor med bebiskläder, de är ju så söta!:)