HJÄLP !!

Nu behöver jag faktisr er hjälp. Kan ni göra mig en tjänst och svara på denna fråga: Vad vill ni läsa i min bogg och vad vill ni absolut inte läsa om ?  Jätte snällt av er som orkar o svara. Jag tar det som en tidig födelsedags present. Fast ni vet att ni slipper inte undan o ge mig en riktig present.. hahaha skojar bara.
thakock

tycker de e bra som de. Du har lite allt möjligt! =)

thakock

sv. aha, du får hitta nån som kan. =)



hehe, de e så illa att jag kan inte skriva om de än för vissa personer får inte veta fråns det blivit något.... det är iallafall något stort för mej och min sambo...du kan nog gissa vad det är... =)

Elin

joda, det är bara bra här med.

Adéle Siljemark - EN FOTOBLOGG

Fotointresserad?

Kolla in mina fotosessioner på min blogg. Se vad du gillar,kommentera ge kritik om vad du tycker och skulle även du vilja bli fotograferad? Bara hör av dig via bloggen till min så ordnar vi det!



Följ gärna med mig på bloggovin - säg till så lägger vi till varandra!



Adele Siljemark

camilla

tycker att det är bra som det är.

kul läsning

mvh

camilla

Anonym

Tycker den är bra som den är...

Cat

Gillar bloggen som den är.. Men "Uppfostra dina föräldrar" var gaalet underhållande! Haha! Me like!

Förvirrade Morsan

jag gillar din blogg som den är=)