INREDA.COM ÄR TILLBAKA

Efter konkurssen har INREDA.COM öppnat hemsidan igen.
De har mycket fint tycker jag. Dock är det mesta dyra märken, men man kan hitta mycket inspiration och man kan kanske unna sig något vid jul eller födelsedagar.
DESSUTOM FÅR DU ALLT DET HÄR GRATIS OM DU BESTÄLLER NU.


Jag vet inte om jag kommer o beställa något ännu. Jag fyller ju år snart så det kanske blir något.

Har i alla fall hittat de här pallarna för 380 kr styck



och nåldynor för 120 kr styck


bilder www.inreda.com
Två nya saker de har börjat med är att man kan beställa tapetprover kostnadsfritt och de har en leksida med några gratis spel.
Värt att kolla in i alla fall tycker jag.
jennifer

Jaa verkligen!



Man var ju tvungen och ta av allt också , eftersom det är ju så himla sliskigt och gott =) hah



Gud vilka tuffa pallar btw! riktigt häftiga=)

Floosan

åh va roligt!

angelica

titta gärna in på min blogg och titta på mina bilder sen en modellsession!:)