INTE MYNDIG O KÖPA PEPSI MAX ??

Var precis o handlade och skulle köpa med en PEPSI MAX. När kassörskan skulle slå in den då pep det i kassan. Då försökte hon igen och igen. plötsligt kollar hon på mig konstigt och ropar på sin kollega. Kollegan tittar på datamedelandet och säger vänligt: ``Tyvär får vi inte sälja den till dig. Det står att köpet är blokerat.``
Jag fick köpa mjölken, ekologiska milda(här ska ni säga WOW)och tunnbröd, men ingen PEPSi max.
Jag är vist inte myndig nog o köpa sånt...
 Nu är jag SÅÅÅÅÅ sugen på läsk. Någon som har vägarna förbi och har kontakter med butiksägaren så ni kanske kan köpa i smyg. SNÄLLA; SNÄLLA; SNÄLLA ......
emma härnqvist/perfektion

haha de va nog snarare så att systemet stoppade den för att flaskan av någon anledning inte skulle säljas (för kort datum etc) har jobbat i icabutik ;)



hur är de med dig nu då? jag har haft semester nu men är på hugget igen.

emma härnqvist/perfektion

haha de va nog snarare så att systemet stoppade den för att flaskan av någon anledning inte skulle säljas (för kort datum etc) har jobbat i icabutik ;)



hur är de med dig nu då? jag har haft semester nu men är på hugget igen.

Ida

ja det är han verkligen :D