KRISTALLEN 2009

Vi sitter o tittar på KRISTALLEN just nu. Vad gör ni ? Man har fått skratta en hel del. Men jag måste erkänna att jag har ingen aning om vem hälften av pristagare är. Jag tittar inte så mycket på TV. Speciellt inte på SVT.
Jessica sitter o buser bredvid mig och försöker o skriva på bloggen. Hon vill också blogga.
JESSICA BLOGGAR OM SIN DAG:,kö-ö,,ööööikkkkkkkkkkkkkkkk ..oooboooooolllllllllllllllllllllllllllllllllhhhhsjakdjhhllllll
  Så nu vet ni precis vad vi har gjort i dag.

Ellis

HAHA jag skäms över mitt beteende!

Förvirrade Morsan

sv; ja, sitta är han riktigt duktig på ;)



jag tror jag skymtade er på marieberg igår ;D

Egoinas mamma

Låt henne göra ett eget gästinlägg!! :D

Sara

Sv: hehe ja men de e ju roligt de du gör;)

Förvirrade Morsan

sv; haha ;D jag tror de pratade med er nåt om att vinna pris med nåt foto? jag vet inte ;D typ utanför panduro tror jag ;)