KVINNOR VS MÄN

VISSA SAKER SKA BARA KVINNOR FÅ GÖRA. HITTADE DE HÄR RYSKA MÄN SOM FÖRSÖKER O  HÄRMA KVINNOR I BIL REKLAM.
VEM ÄR BÄST ?



KÄLLA

OCH SÅ SNACKAR VI OM JÄMSTÄLLHET.
SÅ NU VET NI VAD JAG HAR ROAT MIG MED I DEN HÄR REGNIGA DAGEN.
Förvirrade Morsan

sv; ja det är ju olika ;D jag tycker inte heller om så jättemycket att vara med på kort, tycker alltid att jag blir så ful ;D men jag vet att jag kommer vilja ha kort på mig sen, så jag är med ändå ;)



nej, det där med mjölk har jag hört mycket snack om, man jag tror inte heller det är nån fara! Men i vissa kommuner ska man inte ge barn mjölk innan de är ett, och i andra kan man ge det redan när de är ett halvår... Jag märker väl om han skulle må dåligt av det tycker jag! plus att det, som du sa, är mjölk i så mycket annat ändå...

Emma

hej sötnos!

ledsen att jag inte har kunnat svarat tidigare. Har haft jätte mycket att göra, skolan har börjat och jag har redan fått en massa läxor att göra. Så jag hinner inte att blogga så mycket nu men det blir bättre längre fram i tiden. Allt bra med dig?



Puss

thakock

sv: Ja, blir väl alltid handlande när lönen kommer =P

Haha, va fräcka bilder!

Tarja

HAhahaha

ellinor

svar: hehe okej ;D