LCHF OCH ANNIKA DAHLKVIST / SVININFLUENSA

Det tjatas o tjatas om svininfluensa. Media skrämmer i hjäl folk men döden när i själva verket är denna influensa inte farligare än någon annan. Det är bara att många kommer o bli sjuka samtidigt. Det tjatas om vaxinet som vi alla ska få, men det glöms bort att den bara skyddar 6-9 månader. Biverkningar ? Det vet de inte för vacinet har inte funnits så länge.  Jag kommer inte o vaxinera mig. Har aldrig vaxinerat mig mot någon influensa och kommer aldrig o göra det heller. Kommer de däremot med en vettig stuie som visar att det är nästan som ett måste som till ex.  vaxina mot röda hund då  kan jag vaxinera mig.
Jag har sett filmen I AM  LEGEND och det säger väl allt.



Jag har ingen lust o förvandlas till en dödande zombie, jag älskar mina bullar o godis alldeles för mycket för att byta ut de mot människokött.

 Tycker vad man vill om vaxinens nytta, men uppfinnaren om LCHF dieten tar det hela till en helt annan nivå. Hon säger att om man lever som hon gör, äter enligt LCHF dieten, då blir man ALDRIG sjuk. Hon går så långt att dieten skyddar dig till o med mot cancern. Då ska hon väl få NOBEL priset om hon har hittat botemedel mot cancer. För skyddar det mot cancer måste den mirakulösa dieten vara ju som medicin. Vem behöver alvedon och medicinen. Ta ett kilo bacon och du blir frisk.
 Hon går så långt att till o med mammografier och cellprovtagningar är onödiga så länge du äter enligt hennes diet.
 Så skriv upp den nya mirakulösa läkemedlet LCHF dieten åk till närmaste ICA köp allt som innehåller mycket så kallade nyttigt fett och EVIGA LIVET är ditt.




ps
att hon orkar. ja min fru alltså
phuu
mannen
Egoinas mamma

Vågar mig inte på den dieten, det kan ju vara livsfarligt ju!! :D

Hanna

HejHej:)



Jätte söt blogg!

Älskar din Header:)



Kolla gärna in min blogg



Kramisar