MANNEN OCH JAG-BEBISAR MED HANDTAG

MANNEN OCH JAG ÄR I KÖKET OCH JAG BER HONOM TA TESSY FÖR NÅGRA MINUTER SÅ ATT JAG KAN SÄTTA PÅ KAFFET.

MANNEN:Läg henne på lekmattan
JAG: Nej, jag vill inte. Kan du inte ta henne för 1 minut.
MANNEN: Du sätter aldrig ner henne. Du släpar ront henne överalt o hela tiden. Hon kommer aldrig o lära sig o gå. Jag låvar att hon kommer inte o dö om hon ligger en liten stund på lekmattan.
JAG: Hon blir ledsen då.
MANNEN: Nej, det blir hon inte.Hon pratar bara lite.
JAG: Hon känner sig övergiven.
MANNEN: Kycklingmamman, när la du henne senast på mattan ?
JAG: I morse
MANNEN. Vad du ljuger. Om bebisarna skulle släpas ront hela tiden skulle de komma med en handtag.

Då tog han Tessy och la henne på lekmattan och hon överlevde mirakulöst.
Lollo

=)

thakock

hihi.... ibland har dom rätt =P

sandra

svar: Hehe, det är samma person på alla bilderna, men tack ändå ;D

ellinor

svar; hehe jajjemen :P

Linda - Livet är rosa!

sv; Tack! Jag gör mitt bästa =).

sandra

hihi ja, det är rätt kul :D

Johanna - MyShoebox.se

Jag har inga barn, men jag skulle nog också bära mycket på dem om jag hade några :)

Emma

hehe:) Men vi mammor är nog sådana som gärna vill bära runder på våra som söta bebisar.. Man vill ju inte de ska bli ledsna. fast innerst inne vet man ju att lite gråt överlever dem:)