MIN LILLA KISSENISSE

Jessica har bestämt att i dag ska hon inte ha på sig blöjan.
I morse när hon vaknade var allt som vanligt.



Men plötsligt tog hon av sig blöjan och vägrade ta på en. Alla blöjor jag tog på henne tog hon av direkt. Nu är det ju så att hon är inte ``rumsren`` ännu så det hände ju då o då att hon kissade på golvet, soffan .....
 Varje gång hon kissade särade hon på bena tittade ner hur det ran och sa: VATTEN, VATTEN.. Sen tog hon tidningspapper o la över ``vattnet`´ precis som man gör när man försöker o få småvalpar rumsrena. Hon kanske har missförståt något och tror hon har blivit hundvalp. Jag sa ju att det var farligt med de PIPPI filmerna.
 Man kan ju tycka att det är så himla roligt , men har man gått in i kisset femte gången då börjar man bli lite småirriterad...För mannen reckte det bara en gång. Han gick till vardagsrummet och ropade på mig: JESSICA HAR GÅTT SÖNDER. HON LÄCKER..
 Som  det inte var nog med det hade storasyster lämnat sin glitter på pysselbordet och lillasyster Jessica tyckte det var ju roligt.. Resultar glitter överalt i hela huset. Jessica glittrar, bebisen glittrar jag tror till o med damråttorna glittrar.



Nu har jag i alla fall fått henne o ta på  blöjan och hon är på väg o somna. Ja förstår inte hur hon orkar. Hon vaknade klockan sju och har inte såvit ett enda minut på hela dagen. Men Tessy är väl ännu värre. Hon vaknade redan klockan fem på morgonen och sov knapt tio minuter hela dagen . Sen somnade hon klockan åtta till slut. Helt otroligt. Vart är de barn som ska sova 18 timmar per dygn  ? Så låvade de på BVC att små bebisar ska göra eller har  mina gått sönder. Kan man lämna de på reparation ? Det måste väl finnas något slags garanti eller öppet köp..
Sara

Sv: hehe håller med henne, e ente alls sugen på skolfanskapet. bara massa slit o mög...

Jessan

Tack! Fint namn på ungen din, btw!