MINA DRÖMMAR ÄR KROSSADE

Jag har nu drömt mig bort i IKEA värld i timmar.. Det där köket....soffa..o och den där hallbänken..
Gick till mannen för att visa bänken i katalogen:

JAG:Kan vi inte köpa den här bänken ?
MANNEN bestämt: Nej !
JAG med darrande underläpp: Varför då ??
MANNEN: För att vi är fattiga.
JAG: Men det är vi inte alls.
MANNEN: Det är vi visste. Du har ju sagt det själv.
JAG: När då ?
MANNEN:Förra veckan när jag sa att jag vill ha en ny röd ferrari.
JAG: Men en ferrari är väl inte samma sak som en bänk. Bänken kostar bara 399 kr.
MANNEN: Och ? Jag fick ingen ferrari då får du ingen bänk.
JAG: Vad löjlig du är.
MANNEN: Ja, jag vet. Men du får fortfarande ingen bänk.
JAG: Då åker jag o köper den själv då.
MANNEN: Du har ingen bil och ingen körkort.
JAG: Ok du får din ferrari då. Vi ska åka till Toys´n´Rush o köpa en till dig imorgon.
MANNE. Vi tackar, vi tackar...
tarja

Jag jobbar med att packa och syna Absolut Vodka flaskor. Låter spännande va? hahaha



Vad jag tycker om era små diskutioner...