NATTAMÅL

Nu har jag jobbat klart för i dag. Vi har även ätit macka och druckit 10 koppar kaffe. Ja, jag vet inte nyttigt.Men vem sa att livet ska levas nyttigt.
 I morgon blir det Arboga och medeltidsmarknad. Sen på kvällen ska jag  baka en stoooor paj. Någon som har vägarna förbi  ca 23.00 i morgon kväll får ringa på. Då får  man smaka på en varm paj.
Nu ska jag faktist vara så otrevlig så jag säger tack för i dag och går o lägger mig.
Om en stund alltså. Innan dess ska jag plocka i trädgården, tjata med mannen och fixa allt annat onödigt som att borsta tänderna och tvätta sig.
Och du som läser det här och är fortfarande vaken: GO OCH LÄGG DIG !!!!
KRAM KADRI
Föräldrabloggar

Grattis, du är en av 100 bloggar som tagit sig in på vår Topp 100-lista denna vecka, grattis!



Toni

Föräldrabloggar.se