SKA INTE KYCKLINGFILE VARA BENFRI ?

Nu kan det väl hända att jag är dum i huvudet, men kycklingfile ska väl vara utan ben . Eller hur ?
Lagar precis mat och skulle skära kycklingfilen i små bitar när jag hittade en stor ben mitt i kycklinfilen.



Det var förra året när vi köpte kyckling korv och det var ben med fjäder inuti. Verkligen äckligt. Ska kanske börja hålla mig borta från kycklingen.

En liten stun senare  kom Carmen Ly och frågade vad det bli för mat.
JAG: Kyckling
CARMEN LY tar upp en bit och säger: Det är inte kyckling
JAG: Ahah och vad är det då ?
CARMEN LY: Gris
JAG: Nej. Det är kyckling
CARMEN LY jätte viktigt: Men Kadri... JAG har varit på en bondgård och vet hur en gris ser ut och DET HÄR ÄR GRIS.

Ja då får vi väl äta gris till lunch vad vet jag. Jag som trodde jag hade köpt kycklinfile fick gris med ben istället.
Ida

ja det är så sjukt störande när det åker en massa mopeder här utanför på nätterna och kvällarna. Folk verkar inte fatta att det finns små barn som sover :o

emma

Kycklingfilé ska vara utan ben, annars är de något som ej stämmer. Jag har aldrig köpt någon kycklingfile där jag hittat ben i.. hehe..