SNART BLIR JAG UTBYTT

MANNEN och jag i bilen. Jag kollar ner på mina taxörön och säger.

JAG: Jag är skrynklig mellan tuttarna.
MANNEN: Ja du börjar bli gammal.
JAG med dödande blick: GAMMAL ? Jag är inte ens 30.
MANNEN: Ja, jag sa ju gammal. Snart byter jag ut dig mot två 15 åringar.
JAG: Ahah och vad ska du de till om du inte ens orkar med mig ?
MANNEN: Nej, det vet jag inte. Men alla kändsar har ju snygga unga tjejer bredvid sig.
JAG: Ja, kändisar. Men du är ju ingen kändis.
MANNEN: Nej, men jag vill ju inte vara sämre än de.
JAG: Nej, det så klart. Men då kan du betala nya tuttar till mig istället.
MANNEN: Nej. Silikontuttar vill jag inte ha.
JAG: Nej, inte på dig. Silikon på mig så klart.
MANNEN: HAHA vad rolig du var då.
JAG: Vist var jag
MANNEN: Men det är ju jag som leker med de.Fast nu har jag lånat ut de till Tessy.
JAG: OK om jag inte får nya tuttar får jag lite botox då.
MANNEN: Men hur ska jag då veta om du skrattar eller gråter om du lägger botox överalt.
JAG: Jag får väl vara som jag är då, halvtragisk mamma med skrynklor mellan tuttarna och cellulit på bena.
MANNEN: Men du är ju vacker som du är.
JAG: Men du säger bara det för du vill titta på speedway på lördag.
MANNEN. Jag ? ALDRIG. Jag är ju gift med dig då är du väl vakraste kvinnan i hela världen.
JAG: Och du ser ut som Don Johnson.
CARMEN Ly från baksätet: Nej, pappa heter Thomas.
MANNEN: Tack för upplysningen.
Anonym

fynda en vagn på ellos? Är inte vagnarna dyra där? Visste ej man kunde handla barnvagn där bara:P

Hur länge skulle ni ha hyrbilen?

kram

emma

fynda en vagn på ellos? Är inte vagnarna dyra där? Visste ej man kunde handla barnvagn där bara:P

Hur länge skulle ni ha hyrbilen?

kram

emma

hehe ni och era små pratstunder:) Visst är kärlek underbart=)