MANNEN TROR HAN KAN

Mannen försöker o förklara bort varför han ligget på soffan. Jag planerar för framtiden säger han.

MANNEN: Vad tycker du ? Ska jag bygga ett loft till lekstugan ?
JAG: DU ?
MANNEN: Ja, jag.
JAG skrattar
MANNEN: Vad skrattar du åt ?
JAG: Ja du sa att du ska bygga.
MANNEN: Ja. Tror du inte att jag klarar av det ?
JAG: Jag tycker ju faktist om dig och alla dina tio fingrar.
MANNEN fnitrar: Du tror inte att jag klarar av nånting. Jag har faktist byggt en båt.
JAG: ja, ja de historien har jag hört förr.
MANNEN: du tro inte på mig ?
JAG: Hur gick det när du skulle sätta upp tavlorna ?
MANNEN: tyst med dig 
Och då skrattar vi båda två.
MANNEN: ska vi åka till IKEA ?
JAG: JA, ja...


ps
Söndagsfrid jösses
Jobbar i morgon det är frid det
mannen
Förvirrade Morsan

sv; det är lite olika, vissa får man betalt för klick och andra per visning, så får man en del besökare så kan man nog tjäna en del...=)

Becka

haha! va kul!

så det blir ikea nu eller? ;)

Emmeli

hehe jo eller hur, så tänkte jag också då jag såg dom i butiken;)