UTMANING

Jag har fått en utmaning från förvirrade morsan o berätta 6 saker som ni inte visste om mig. Vet inte vad jag ska skriva. Käns som ni vet redan allt. Men jag försöker.

1. Jag och min man träffades i Estland i en nattklubb för pensionärer(det verkade så) tack vare min mamma. Jag tycker inte om o gå ut , men min mamma nästan skällde ut mig och släpade mig dit för hon ville inte gå ensam.

2. Jag flyttade till Sverige i 28 augusti 2003. Så det blir 6 år nu.

3. Jag har 6 bröder, men har ingen kontakt med de.

4. Jag har varit familjehem i fyra år.

5. Jag lider av separationsångest. Kan inte kasta saker och ändra saker. Kan inte bestämma om det var bättre förr eller efter så i bland får man ställa tillbaka möblerna i samma ställe och måla om igen. MANNEN har velat o mörda mig mer än en gång.

6. Om mannen skulle gå med på det skulle vi ha 40 barn. Jag är så himla barn kär och får aldrig nog av barn.

Så där så. Utmaning aklarad.

Juste jag skulle ju utmana vidare. Du som har läst det är nu utmanad. Försök inte komma undan !!!

Lise-Lotte

Kommer du från Estland?

Liisa

SVAR: Hehe jaa ^^

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; eller hur :)

Isabel

Jaså, du är från Estland? :)



SV: Jo, jag hoppas på svar från henne, vi är båda så pass stora nu så vi kanske skulle klara av att stilla varandras nyfikenhet.

emma

har du 40 par bebisskor??