STACKARS MANNEN

I dag kom mannen hem tidigare och vad fick han för det ? En tur till vårdcentralen och  till Marieberg. Stackaren. Nästa gång vet han bättre o kommer inte hem för tidigt.
 Jessica är född med säte och vi(ok jag)har varit lite oroliga från början. Jag är ju orolig för allt. Om barnen inte dör av hjärtfel, svininfluensa eller plötsligt spädbarns död då är det cancer. Ja, jag vet jag är nojjjig.
  Saker o ting blev ju inte bättre när hon började gå väldigt sent och hon sätter inte foten rätt o trampar fötterna innåt. Specielt vänstra foten. Vi fick träffa bara en sköterska i dag. Måste säga att hon var väldigt otrevlig och vi fick inte ens komma in i rummet. När jag skulle visa till henne hur hon trampar på foten sa hon bara irriterat att det har hon redan sett. Det känndes som vi störde henne och hon trodde nog att vi var löjliga. I alla fall sa hon att det skulle växa bort, men vi skull komma tillbaka när hon började ramla annorlunda. Ja alla 2 åringar springer o ramlar ju hela tiden, men hon skulle då tydligen ramla på sin egen fot på något konstigt sätt. Vi får väl hålla koll på hennes fötter.
  Efter vårdcentralen tankade JAG bilen(en lång historia, tydligen har jag blivit blond in i hjärnan också) och vi åkte till Marieberg. Jag gjorde några fynd och mannen tjatade hela tiden att klockan går och hans älskade SPEEDWAY börjar klockan sju.  Tydligen slutar  jorden o snurra om han inte ser den och det vill vi ju absolut inte.
 Resten av kvällen har jag spenderat i telefon och drägglat samtidigt vid dator när jag har tittat in i div. hemsidor med fantastiska möbler. Någon som har en lott över med stora vinsten ?
 I morgon blir en lång dag så jag ska försöka o hinna jobba lite nu i kväll. Får se hur länge jag kan hålla mig vaken.
  
God natt o tusen kramar
Kadri



ps
ränna runt som en panikslagen värphöna har hon tid med.
Marieberg är lika kul som tandvärk.Jag menar hur kul är det med klädbutiker. Det räcker med en så har man sett alla. Tro fasen att jag vill hem. Fattar inte hur jag hamnade på marieberg lurad som vanligt.
mannen


 
Förvirrade Morsan

yes, got to love rea!!!

Emma

oj, hela 4 månader kvar får du vänta. Fast de är ju då man behöver pengarna, när de ska köpas julklappar och dylikt:) Vilket söt bild på barnen:) Handlar du skor så ofta?