VEM IMPORTERADE DESSA BARN ?

Jag måste erkänna att jag är ytterst tveksam att de 3 varelser som är inneboende hos mig är mina döttrar. Jag förstår bara inte vart de kom i från ? De bara måste ha bytt barn på BB. Så är det bara. Undrar vad de skulle säga om man skulle ringa o be DNA test för man inte tror att man är mamman ??
 I dag har 3 av de så kallade mina barn gjort så mycket konstigt så jag får nästan skriva en bok för att berätta allt. Dessvärre har jag tyvärr ingen tid just nu för klockan halv elva på kvällen ska lilla Jessica dansa i vardagsrummet. Ja, jag sa ju att de inte var mina barn. För mina barn skulle SOVA.För de skulle vara snälla mot sin mamma.
 Jag börjar till o med bli misstänksam att barnen är utomjordingar. Att MANNEN min kommer från en annan planet vet vi ju redan, men jag hade ju hoppats att barnen skulle bli jord bor i alla fall. Men vad tänkte jag ? Det kan ju bara bli så med ett sånt man.
 
Anki

Vad är de för företag du har? :)

maria

haha det var kul :)