VEM VILL BLI VECKANS BLOGG ?

Det var länge sen jag körde en veckans blogg. Så jag tror jag kör en den hr veckan. Man hittar så mycket nya o intressanta bloggar på detta vis så jag vill köra en den här veckan. Får se hur det går.
Reglerna samma som föryt och du har tills imorgon kväll o anmäla  dig.
Lycka till !!
  Kadri

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja det är nog rätt vanligt det hos barn att det ska smakas på alla ^^



Fin blogg du har. Synd bara att blogg.se strular så mycket idag. Man får ju knappt iväg nå kommentarer nå längre.

Vera

Jag skulle gärna vilja anmäla mig (:

du får välja själv vilken blogg du vill andvända dig utav <3

Angelica - fyrbarnsmamman

ja det kanske skulle vara skoj och vara med i en tävling så här i skol start och allt så du kan ju se mig som anmäd oxå :)



thakock

mej!

Lovisa

Tack för att du röstade på mig till veckansblogg<3



vill jätte gärna vara med i din veckans blogg

jenna

Jag kan vara med!

Emma

Jag vill gärna vara med i veckans blogg.