VEM VILL BLI VECKANS BLOGG ?

VI KÖR LIKADANT SOM FÖRRA VECKAN.
ANMÄL DIG I KOMMENTARERNA I DETTA INLÄGG.
DU HAR TILLS TORSDAG KLOCKAN 18.00

LYCKA TILL !!

Dixi Wonderland

Jag anmäler mig :P

Johanna

jag kan väl anmäla mig :D

Mikaela O

jag anmäler mig :D

Sofia

tack så mycket :)



jag kan väl anmäla mig när jag ändå är här :)

Ellis

Ja riktigt söta :)

Cici

Jag anmäler mig!

Ronja

Jag vill gärna bli nominerad till Veckans blogg.

nathalie

jag anmäler mig till att bli veckans blogg :)

Erica

Jag anmäler mig! :D Var med och rösta på veckans blogg på min blogg XD

Erica

Skriv helst en kommentar på min blogg om jag kommit med :P

Madde

Jag vill bli veckans blogg :)

Jennie - ♥MODE, TIPS, SKÖNHET♥

jag är gärna med:D

emelie

Jag anmäler mig!:D

Jennifer

jag blir gärna veckans blogg :)

Johanna

Jag vill gärna vara med i veckans blogg! Mvh Johanna

LINN

jag vill gärna vara med :)

Tess

Jag anmäler mig :)

Gabriella(bella)

jag är gärna med och tävlar

Anonym

jag anmäler mig!

Boman

Du har den roligaste blogg jag läst på länge;-)

Nadja

Jag skulle vilja vara med! :)

Anonym

Ja vill gärna va med :) /ewezi.blogg.se

Anna

I'm in! :)