VERTBAUDET BARNMÖBLER...

Franska VERTBAUDETS nya kollektion är här. Underbara möbler, kläder, accessoare, mattor etc.. allt man kan önska sig när man har barn.
 Tyvär säljer inte deras egna hemsidor i Frankrike och England direkt till Sverige, men ELLOS och LAREDOUTE är återförsäljare åt de och man kan se några varor i deras katalogen. Jessicas gröna säng och sängbord är bestält på ellos.se och kommer från Vertbaudets vår sortiment.

DERAS HEMSIDA HITTAR DU HÄR
Vill du se hela sortimentet välj Franska VERTBAUDET.
Ett bra tips är också leta deras möbler på EBAY. Jag har köpt några hyllor o stolar där.



HÄR  har jag några bilder av Jessycas rum. Sängen är nu utbytt mot den gröna sängen som jag fyndade på ellos.se.
Och resten av rummet ser inte alls så där fin ut. Månstret Jessyca har varit o ´´LEKT``

Emma

hej sötnos,

ledsen att jag inte kunde

svara på din kommentar

tidigare :/ förlåt!!



hihi jo tur de alltid :)

nej asså han klagar för att jag tydligen häver i äckliga saker i min mat, tex i går. ost på pyttiepannan..



puss

Erika Drake af Hagelsrum

Jättefint!



Sv: Haha nej, jag vet inte heller hur man ska göra. Tycker bara det är artigt att presentera sig :) Men tror mer att det är uppfostran som avgör sånt hehe.

Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

det hade jag också ^^



Kraam

H