VI GÖR DET KORT O SMÄRTFRITT I DAG

Eftersom det är sommar och många har semester och de flesta vill inte läsa mitt babblande då¨gör vi det kort o smärtfitt i käll.
 1. BIL JÄVEL(ja jag har rätt o svära i dag) har gått sönder och i HELA ÖREBRO LÄN finns inga hyrbilar. Ja vem sa att man behöver mat ? Ingen bil=ingen handlande.

2. Jag har myggbett över hela kroppen. Anledning till det är att kloka jag kom på klockan nio på kvällen att jag ska börja måla låder till pysselhyllan. Klokt va ?

3. Jessica fick värmeslag och som hela 4 timmar på dagen. resultat ? I natt ska hon dansa och hoppa hela natten.

4. Hästen har varit här och ätit den sista vi hade.

5. Mannen har fortsätt med sina inredningsideer , men inget har toppat korven i taket.

 Så där . Hoippas ingen tog skada av det.

ps
Det är som vanligt här jempa äter oss ur huset och kadri är förvirrad.
mannen
Isabel

Oj, verkar inte direkt vara en rolig period just nu. Men det blir bra igen :) Ni har ju varandra :)

emma

hehe ojda:P Det var mycket, fanns det inte något positivt idag?



Ang bilen och handlandet, kan du inte åka buss elelr något till affären?, Hur kan de komma sig att de inte finns NÅGON hyrbil:s???



Hoppas det blir bättre dag imorgon:)

kramar.