100 JULKLAPPSTIPPS 4 TIDNINGAN

Tidningar är dyra och en tidningsprenumeration till julklapp låter inte fel. Det finns ju massor av olika tidningar, något för varje smak.
tidningskungen kan du till exempel fixa en prenumeration du vill ge bort både på svenska och utländska tidningar. Massor av olika tidningar som du kanske inte hittar i vanlig butik i deras tidningsavdelning.
  Jag älskar tidningar, men brukar inte köpa så många nya tidningar. Köper de flesta på loppisar för just att de är så dyra. Jag skulle bli glad om jag fick en tidning till prevlådan varje månad som en glad överraskning.
 Carmen Ly önskar sig Hello Kitty tidningen så det är kanske något hon får till julklapp det får ni vänta o se.

yasmine modell och blivande mamma

blodtrycket är ingen fara, jag har ju hjärnskakning så de är där det kommer ifrån.

men du slapp bli igångsatt allafall de är ju skönt.

hoppas min kommer denna vecka.

man är ju längtig som tusan nu.

kraam