100 JULKLAPPSTIPPS 7 PRESENTKORT

Presentkort kan räknas som en mindre personlig present, men jag tycker att det kan vara rätt bra o ge bort och få presentkort. Perfekt om man inte vet vad man ska ge eller om man tycker att personen i fråga har allt. Då kan de välja själv vad de vill köpa.
 De flesta affärerna har nog presentkort.Presentkort på IKEA eller H & M kan väl aldrig gå fel.
 Hittade en sida som heter PRESENTKORT TORGET. Där kan man köpa massor med presentkort och få de hemskickade. Kan det bli enklare ?

Ellis

sv: Haha jamen jag är inte Vegan i all evighet! Och hittills känner jag inte sådana där sug! :D Det är bra, och jag äter massaa heeeeela tiden !:D



Hahahahahaha men vadå du ger mig den bilden av din man =(

Ellis

Om du nu tycker så tycker jag att du skall behålla mannen din! :D Jag vill ha Romeo och så din dotter! De blir bra så!