10:E DECEMBER

God morgon till er. Nu är det riktigt höstväder ute. Inte ens frost finns det kvar. Allt är bara mörkt, kallt och tråkigt.
 Har massor o göra i dag. Måste ringa mäklaren så huset blir värderat och då får vi ta beslutet efter det om vi säljer eller inte. Man måste ju ha råd o flytta. Och sen måste vi ju hitta något som är minst lika stort.
 Vi har ju letat hus på nätet och hittade en i England. Lite litet, men ändå. Tror dock att det blir lite för långt för barnen o åka till sklolan i Sverige och mannen vill inte lämna sitt jobb så det är lite komplicerat.
 Mannen har annars erbjudit o köpa en tält för 50 kr på RUSTA. Att bo trångt ska fixa familjen närmare varandra har jag hört. Och friluftslivet ska ju vara hälsosamt och ytterst miljövänligt ju. Våran elkostnad sjunker ju med 100 % då. Kan det bli bättre ?
 Men tills vi flyttar till tältet ska jag fortsätta o vara natursvin och dränka min kropp i kaffe.


 
Em

Jag tycker ni skall satsa på huset i England! Du kan ju blogga därifrån också! :D

God morgon, vackra kvinna!

Anki

Ja billigare kan det väl inte bli än ett tält fr RUSTA



Gomorron och Kram

mina

Godmorgon..Hoppas att du får en härlig torsdag med barnen..

Simone

sv: Tack så mycket :D Men jag äger bara en hund :P

Alina

hej! du har väl bloglovin? jag har försökt söka på dig men hittar dig inte:/ superbra blogg hur som helst! kramar

annsan_s

Hej!

Jag fick receptet i min mail så jag har inte testat det än, men det blir så småningom. Tycker jag du ska göra.



Kram

N I L M A

det är så trist med detta väder! :/



Tack för frågorna!

Svaren kommer att publiceras i eftermiddag :)

emma

nejdå. huvudsaken är att det inte händer den här bloggen också bara.. får hoppas de inte händer igen..



Vad ksa ni göra denna fredag? kram

Josefine- mamma till Olivia

hehe härligt hus :) och tält blir det riktigt ekonomiskt! :)