14:E DECEMBER

God morgon. Måndag igen och ännu en vecka rullar på. Nu är det inte långt kvar innan nyårsafton och att Tessy ska fylla ett år. Tiden går så snabt så man har knappt hunnit o plinka och ett år har redan passerat. Hon har börjat o krypa nu och bara på några dagar har hon blivit så snabb. Känns som man har fått en egen hundvalp som fölger en vart man än går. 
 Angående min gårdagens inlägg får jag äta upp mina ord. Snön är ju kvar. Hela 10 millimeter. Snart, snart har vi sparat ihop för en snöboll. Hoppas att snöbollstånget kommer med posten snart så jag har något o göra snöbollen med.
 Nej, nu får jag sätta fart. Har massor o göra. Har hamnat efter med det mesta senaste dagarna.

Qb

haft en bra helg?

Rebecka

Sv:

Tack detsamma:)



Kramar Rebecka

Emma

häftig bild:)

Josefine- mamma till Olivia

Nej vad sött att hon kryper! Hoppas ni får en underbar vecka och härlig måndag! :)

yasmine modell och blivande mamma

tack gumman.

hur står det till denna förmiddag?

här hägrar huvudvärken. men annars är det väl lite oki.

men ingen bebbe kraaam

Jennie

mys med snö ju :D