15:E DECEMBER

God morgon till gott folk. Morgonen har börjat bra. Först kunde jag inte komma ur sängen för jag har så ont i ryggen. Resultat av sömn på 5 cm sängplats för resten tog Jessica. Barnen har en förmåga o resa runt i hela sängen. Sen är jag trött som tusan och kan knapt hålla mig vaken. Försökte ju pigga upp mig med morgonkaffet, men hällde syr mjölk i så nu får jag börja om igen. Ja, annars då ? Livet leker och första rejäla snön har kommit. Vi kanske får en vit jul trots allt.
 Nu får jag ta min lilla hundvalp och mata henne innan hon kryper under soffan igen o fastnar där.
Ha det så bra och halka nu inte där ute. Lyxhustrun stannar hemma idag.

annsan_s

Hon är superduktig! Kram

Maria - livet i Milano ☆

åh så läcker bild =)

biatch

SV: okej, va sött :)

Petter-Nicklas

Tänk om snön kunde falla i så fina former här också!



sv: Arbetsskygg betyder att jag kan jobba, men att jag väljer att gnälla hos morsan istället så att hon tar mina räkningar. Jag smiter helt enkelt undan från att jobba.

Gun

Det är så härligt med snö!

Hoppas du frå en lugn dag så du kan vila upp dig lite. Kram