16:E DECEMBER

God morgon. Har ni sett vad det har snöat inatt ? En riktig vinterväder finns utanför mitt fönster. Underbart för barnen.
 Jag var så trött i går så jag somnade redan klockan åtta. Fick sova en lång o lugn sömn tills åtta o trettio tills barnen började tjata på mig att de vill gå ut o leka i snön. Jag tyckte dock inte att det var så bra idee. Fick då fortsätta min sömn femton minuter tills mannen kom på att han kan inte agera barnvakt längre för han måste tvätta håret. Vad då tvätta håret ? Han är ju gift. Då var det bestämt att jag inte fick sova så det var väl lika bra o kliva upp. I bland är det synd om mig. Svältande barn i Afrika har det bättre jag låvar...


 
 
Em

Vilket fruktansvärt liv vi lever! Jag håller med dig! ;D

Sv: "Nallar" är att stjäla på ett snyggt sätt. Man "nallar" ur chokladasken. ;)

God morgon!

Felicia

sv: Härligt ;)



Kan du vara snäll och rösta på mig jag är nr 1

http://decevven.blogg.se/2009/december/finalisterna.html#comment

Ellis

Haha Kadri då!



God morgon! :D

attis

Här har vi oxå så vitt och fint idag. -11 är det och sol. Då jag äntligen fick datorn att fungera kände jag bara Usch och fy. Det har gått över nu. Ha det bäst.

Kramen