17:E DECEMBER

God morgon till er. Vilken natt jag har haft. Tro mig eller ej men jag försökte o slå ihjäl min egen arm i natt.
Vaknade mitt i natten och hela armen från axel ner till fingertopparna hade dött. Det bara surrade och känder tjock. Har förmodligen legat på den. Stackars arm. Tänk er själva om en flodhäst skulle lega på er. Ni skulle också dö av smärtan. Jag försökte då skaka handen, nypa handen, slå handen... ja jag misshandlade mig själv ordentligt och en lång stund innan jag fick igång den. 
 Sen när jag skulle somna om fick jag en slag rätt i nyllet från Jessica. Hon hade mardrömm. Det var säkert flodhästen(läs:jag) som jagade henne.
 Just nu uppför sig både Jessica och armen så vi får sätta i gång dagen. Jag ska dricka kaffe och sen tvätta medans Tessy slickar gålvet. Härligt med en alldelkes egen självgående dammsugare.
 Ha en så härlig torsdag och frys inte ihjäl nu. Det är KALLT ute.

(¯`¬•» ★ B E L L S★

ja men då blir man alltid lika glad :D

thakock

Haha, det var ingen bra natt alls det! =P



Usch ja, fy vad kallt det är. Frös nästan fingrarna av mej! =O

attis

Det var ingen rolig natt. Tur att de blivit snälla nu då. Jag tycker oxå att det är skoj med snö. Barnen behöver det på vinter. De finns ju så mycket skoj att göra. Men kylan är inte lika rolig. ha en toppendag.

Kramizaer

Anki

Ja vildsinta flodhästar ska man akta sej för när man sover, hahaahahhaahahaha



Ha en jättebra dag



Kram

Miss Dramaqueen

Usch, det är verkligen jättekallt! Och flodhästar är farliga, förstår att hon slog till den;)