19:DECEMBER

God dag till snällt folk. Lördag idag och bara 24 timmar kvar tills jag är i onåd, men vi pratar ínte mer om det.
 Ska istället berätta vad vi höll på med i går. På morgonen hittade mannen mig i badrummet och jag stirrade in i toalettstolen. Han frågade om jag försökte förutspå framtiden i toaletten och tyckte det var roligt. Ja , jag undrade ju bara om toaletten hade frusit igen för vi hade 10,5 grader i vardagsrummet.
 Men det är ingen fara o ha så kallt i huset. Nej, det ska vara nyttigt. Dietisten säger att när det är kallt bränner kroppen mera fett. Så det är bara en ny bantningsmetod mannen håller på med. Resten av familjen försöker ju stötta honom så vi sympati fryser.
 Sen var vi i iKEA och mannen fick försäkra Jessica att om de visar glad ansikte medans mamma gräver i skit(för allt ikea har är skit) får de lördagsgodis. Några HAMELI-HAMELI kastade han till och familjen fick äta sig mätt på köttbullar och kyckling.
 Sen var jag ju otrogen i går så det tog en halvtimme. Jag försöker vara snabb när jag bedrar mannen. Omtänksamt av mig, eller hur ?
 kvällen gick åt släpande o bärande av två bokhyllor och massa böcker. Lite mindre roligt dock. 
 Kvällen slutade klockan halv tre på natten när Jessica till slut somnade. Dock ingen sovmorgon för mig för alla barn var uppe, pigga o glada redan klockan sju. 
 Och idag har vi hållit på med massa annat, men det får ni vänta med o höra för nu får jag börja håppa upp o ner för att få lite värme.










ps
det är INTE mitt fel att det är svinkallt i vårat hus!!!!!!!! Det är min såkallade hustru som vägrar låta mig såtta på el elementen hon är snål . Så hon talar INTE sanning när hon skyller på mig fyyy vad kallt det är det är nästan så jag får skrapa is på tv rutan nu ska jag åka skidor på soffan under täcket
mannen
 
Em

Mannen är helt fel på det! När man fryser får kroppen besked om att lagra fett. Den förbränner mer för att hålla värmen, men samtidigt blir man mer hungrig för kroppen vill bli TJOCK! :D



Mannen: Du fattar väl att hon vill att du skall värma henne? Vi kvinnor talar i koder, det borde du har upptäckt tills nu! ;D



I övrigt kan jag upplysa att ICA Maxi INTE har dildos. Jag frågade både i kassan och i charken.. ;D

Em

Sv: Hehe.. Mannen känner sig lite stressad nu när jag jag tror att du köpte en dildo? ;D (Jag bara skojar med dig och inte har jag frågat efter en dildo på Ica :D)

thakock

Vad gjorde du som var otroget?

Sarah

Heej. Visst är han söt. Min lilla Ögonsten! Fyller faktiskt 4 år nu den 29 December. De kan leva upp till 15 år, så det är lika bra att skämma bort honom på sina födelsedagar så jag har en snäll chinhilla att vänta de närstae 11 åren :)



Haha det där låter inte så kul, du får sägga åt mannen din att det är jul nu och att man skall ge varandra värme då, även huset :=)



Ha en kanonhelg med 4:e adventsfirande och grejjer!



kram kram!

camilla

hallo!

Har du glömt loppis i dag

hahahaha

Miss Dramaqueen

Men vrid på elementen? Eller siktar ni på en förkyld jul;)?

till Camilla

sv. Jag skulle aldrig glömma en loppis. Vi var där idag och handlade massor.

Ellis

Hahaha mannens kommentar!



Hoppas ni hade det kul ändå! :D Såg du förresten framtiden i toan?



sv: Danke, visst passar mustaschen mig?