20:E DECEMBER

God morgon till er. Vi har det varmt o skönt idag. Vem behöver o åka till Thailand om man kan ha sommarvärme i sitt eget vardagsrum. I går  hade vi 10,5 grader, men idag lever vi lyxliv och har hela 12,32 grader i vardagsrummet. Om jag hade bikinis skulle jag ta på de direkt.



 Men oroa er inte i köket har vi hela 13 grader varmt så det går ingen nöd på oss.
Idag börjar mitt straff. Åtta dagar från nu o framåt får jag lida. Så bloggandet kommer o bli mycket mindre eller ingen alls. Ni får hålla tummarna att jag inte döms till dödsstraff.
 Ni får ha en så bra söndag och vi hörs när vi hörs, men vi hörs väl snart för jag måste berätta hur bra det gick för mannen i går, men först blir det kaffe.

Ps
Vi ha tio elelement i huset. Gissa hur många som är på?????? RÄTT.  Inte ett enda. HON ÄR FÖR SNÅL. INTE ÄR DET MITT FEL att det är FÖRBJUDET. Tro mig jag fryser som en hund, men hon är lycklig hon SPARAR PENGAR, min lilla reafru.
ps
Vi var på coop i går. Gissa vem som står först i kön med desperat blick och bläddrar i sina rabbat häften livrädd att missa två kronor.????  Rätt min reafru. Hon är värre än en kattmatsätande pensionär.
mannen
I M A N E ♥

hahah jag med gillar inte vintern alls så mycket:)

planer för idag?

Anki

Ja ibland kan det bli dyrarer för att man har rabatthäften! Vad är det som du har gjort Kadri???



Kram

thakock

vad är det för straff?



Fy vad kallt! =O

E M E L I E :)

FYRA DAGAR KVAR TILL JUL :D!

KRAMKRAM

Malle - Hockeyfru

hahahha kattmatsätande pensionär! :D

Em

Hahaha! Är du snål eller pilsk? Mannen verkar mena att du är snål?? :D

Gun

Men Gud! Jag skulle frysa ihjäl! Vi hade 18 grader ett tag när vi bodde i hus och jag trodde inte jag skulle överleva.

linnea

tkr jag med :D

♥ HelloNicki

Hello sweetie!



Allt bra? Vad har du för dig?



Hoppas du får en super mysig fjärde advent.



Kramis

SANDRA!

svar: jaa då, mysigt:)

it's fliz

sv; haha jo det är det väl :p men lite jobbigt ibland

Ellis

Mannen: DEN SOM SPAR DEN HAR!