22:A DECEMBER

God morgon. Julen är nu nära och folk stressar runt som galningar. Vi tar det lugnt här och har inte ens köpt julgranen. Men vi har ju alltid mannen o hänga julkulorna på. Man ska kanske inte ens köpa gran i år och donera pengarna till julcancerfonden i år. Undrar hur man medicinerar julcancersjuka ? Hur botar man julcancer ??
 Nej, nu räcker det med funderingar så tidigt  på morgonen. Det blir en estnisk frukost istället.

Janne

Ni gör rätt i att ta det lugnt och att använda mannen som julgran är ju en ypperlig idé. Han har ju redan kulor som också ska hanteras varsamt! ;D



Godmorgon!

till Janne

sv. hahah men Janne . Vart går dina tankar ??

Martina

mycket att tänka på:)



de är väll en bra ide att skänka pengarana rill cancer fonden!



ha en bra dag!

Petter-Nicklas

Det där ser ut som en Petter-Nicklas-frukost, jag kommer på en gång! Speciellt den där jordgubbsvarianten.



sv: Jag måste ju rasta mina eremitkräftor på balkongen, eftersom jag inte får gå ut pga socialstyrelsen. Och hälsa Carmen Ly lycka till med julcancerfonden ;)

Malle - Hockeyfru

ååh vilken frukost, glöm inte kaffet bara ;) ha en mysig dag!

simone

ah, så gottit :)

Duracellmamman

Oj vad mkt gott!! Nästan så jag vill kika förbi på en estnisk frukost ju ;-)



Tack för din söta kommentar!



Varma kramar!

GÖZDE;

eller hur :D

så gott det ser ut :)