23:E DECEMBER. MANNEN JULVÄGRAR

Hej på er. Hur går det med julstöket ?
I dag har vi haft det fullt upp. Vi har varit o handlat julpynt på REA. Jag är ju REA skadad så jag måste köpa även sånt på rea. Det blev en hel del nytt. En julkrans till dörren fick jag köpa och lite annat fint. Bland annat det här på BLOMSTERLANDET och COOP.



Sen har jag släpat runt mannen i mataffärerna för att handla mat för flera dagar för det är ju stängt och jag vill inte sitta här utan mjölk den 25. Hur ska jag då kunna vakna upp om jag inte får min morgonkaffe ?
 Mannen har varit jätte arg för han HATAR vinter och han HATAR-HATAR jul. Han har nu sagt att blir det en jul till skjuter han sig själv. Så nu vet ni att nästa år runt den 24.de blir jag änka.
 Jag älskar ju jul och julpynt och julmat och julblommor. Jag älskar allt som är med jul o göra, men jag stressar aldrig för jul. Julklappar köper jag redan i augusti. Julstäda gör jag inte för städa kan man ju göra året om. Vi behöver o inte åka runt o hälsa på släkt för vi har inga o hälsa på. 
 För mig är det viktigaste att familjen har det bra och att vi har tid tillsammans och framför allt roligt tilsammans. Allt det andra är oviktig.
♥ HelloNicki

Hello sweetie!

Imorgon är det julafton :D



Hur ser din önskelista ut?



Kramis

Anki

Kan inte göra annat än att hålla med dej



Kram och en riktigt GOD JUL hälsa din mamma från mej en riktigt TREVLIG JUL och säg till mannen att det är dumt att skjuta sej om det blir en jul till, det är bara att stå ut! Är det jul så är det jul



Kram

emma

tack så mycket