24:E DECEMBER

ÄNTLIGEN är det jul och alla julklappar ska delas ut. Vad barnen har längtat.
I dag ska vi inte göra någonting alls. Vi ska bara titta på julfilmer tills vi kräks, lyssna på julmusik tills vi inte orkar mer och äta julmat tills kylskåpet är tomt. I dag är det JUL och då ska man bara njuta av all den goda som finns här i världen, familj och vänner.Man ska bara vara i nuet och leva för stunden.
 ÖNSKAR EN RIKTIGT GOD JUL till alla mina läsare och ni som inte har någon som vill laga julmiddag till er då har jag ett tips. Mc Donalds är öpper idag med.  Eller då kommer ni bara över hit och jag låvar att ni kommer o få äta så att ni aldrig mer vågar besöka oss igen.








Julhälsning till MANNEN min..





mannen
Tack kära hustru du är påtok för snäll- Lyssna inte på hennes ibjudan hon skulle tvinga er att äta tills ni spyr tro mig jag vet.
Nu ska jag försöka få en god jul trotts julpynt och en jädrans massa mat som jag måste äta annars älskar jag inte henne och hon har lagat ett stort julbord jag hoppas jag överlever .
god jul till er hoppas vi hörs efter jul.

mannen
Em

Vad mysigt och vad trevligt att du bjuder in oss alla. Jag har ringt runt och vi är en 50-60 stycken om kommer, hoppas det går bra? Hahaha!



God jul på er allihopa!



Mannen: Och det är klart att vi ses efter jul! Om du inte föräter dig alldeles för mycket förstås! :D

GÖZDE;

Å ja :)

linnea

ja de va de :)

E M E L I E :)

GOODJUUL!:D

LIENE

sv: Kul att du tycker det var fint:)



GOD JUL!

Ellis

HAHAHAHA älskar bilden!!

God jul igen! :) Hoppas ni får en mysig dag!

tarja

GOD JUL! Hoppas ni alla överlever trots all julmaten!

Gun

Hahahahaha! Stackars mannen! Jag kan slå vad om att det blir en God Jul ändå för er! Ha det bra:)

Isabel

Haha, jag hade blivit glad för 10 000:- men som vanligt vann man inte :( Hehe...

GOD JUL! :)

Anonym

God jul önskar jag er alla ha det riktigt mysigt nu.

Kommer förbi nån dag kram Veronica

Janne

Precis så ska julen vara!



Mannen: Se det som att det är slutspurten på ett månadslångt helvete. Det är äntligen över! ;D



God Jul på er och ha en riktigt mysig dag!

Jeanette

Önskar dig en riktigt god jul!

till Janne

God jul till dig med så i efterskott. Det blev lite mycket med min mamma här så jag svarar först nu på kommentarer. Hoppas du har överlevt Julen.